Némi erotikus töltet

2009.06.02. 13:20

- Szerinted elmondjam a csajomnak?
- Egy kis pillanat. A valóságról van szó? Valóban leszopott egy pincér?!
Meghökkent arcom látva Rohi megpróbálta enyhíteni a dolgot:
- Nem leszopott, hanem visszajárok  mer itt van a sarkon.
- De azért hogy leszopjon.
- Igen. - bólintott.
- Hát igazán el kellene mondanod ezt.
- Előbb ki kéne puhatolnom, hogy baj-e neki, mert végülis másik férfiról van szó.
- Lehet hogy bejönne neki.
Elgondolkoztunk. Rohi elővett egy cigarettát, és rágyújtott. Elegáns és nemes szokásnak tartotta a dohányzást, bár mindig rosszul lett tőle. Most is, már az első slukknál köhögőrohamot kapott, majd mikor lecsengett a dolog, könnyes szemeit törülgetve elnyomta a hamutálban a megkezdett cigit.
- Aszittem ilyen csak a filmekben van, hogy leszólít egy cuki srác, satöbbi... - mondta és kezével még az öngyújtót babrálta.
- Te mióta vagy biszex? - érdeklődtem.
- Biszexség nem létezik.
- Hogyne létezne már, anything goes. - majd furcsán méregetni kezdtem őt. - Akkor buzi vagy, haver?... Ha nem szoptad le, akkor nem vagy az, bárki megmondja.
- Nem is szophatom?
Felhorkantam.
- Szophatod... csak átkerülsz egy másik kategóriába, szerintem biszexbe, szerinted buziba.
- Mellesleg azt tudod hogy mindig lenyelem az ondómat? - kíváncsiskodott Rohadás.
- Átcsókolja a szádba. Kínos.
- Szerintem nem az, ráadásul te mondtad.
- Tudom hogy én mondtam, annál kínosabb - mondtam és hörögve felnevettem. - Egy pszeudo-erotikus kultuszt teremtettem.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualiskocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr651158985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása